وکیل صرافی ارز دیجیتال

وکیل صرافی های ایرانی در کشور ترکیه و امارات

وکالت صرافی های ارز دیجیتال

  قبول وکالت پرونده های مربوط به صرافی های ارز دیجیتال که به عنوان شاکی و متهم در موضوعات کیفری، یا خواهان و خوانده دعوی در موضوعات حقوقی حضور داشته و برای دفاع یا طرح شکایت نیاز به حضور وکیل است، با هماهنگی قبلی انجام خواهد گرفت.

  همچنین وکالت ثابت صرافی های ارزی و ارزهای دیجیتال ابرانی که مقیم در کشورهای ترکیه و امارات می باشند نیز همانند گدشته با توافق های خاصی انجام حواهد شد.

  در صورت نیاز به وکیل با تجربه در حوزه صرافی های ایرانی با شماره تماس واتس اپی ۰۹۲۱۰۴۴۳۹۲۶ وکیل امیر منفرد در ارتباط باشید.

 

vakile sarafi

2 دیدگاه دربارهٔ «وکیل صرافی ارز دیجیتال»

  1. سلام من داخل صرافی آبان تتر ارز و تتر داشتم ک از طریق دیجی بنام coinngar آشنا شدم طبق استور و متنهایی ک میزاشت من فک کردم واقعا ایشون کارشون درسته و بعد از آشنایی برای کپی ترید با ایشون وارد شدم ک ایشون گفتم داخل صرافی binbex احراز هویت کنم و ثبت‌نام کنم که نگو اصلا این صرافی نبوده و سایت ساختگی هست و من از ولت خودم به ولتی ک داخل اون سایت بود ک بنام خودم هم بود ۱۳۰۰۰هزار تتر وارد کردم که بعد از وارد کردن این پیج کلا منو بلاک کرد واسلا نتونستم ازداخل اون تتر خودمو بر گردونم والان در دفتر قضایی شکایت کردم و این پیام برام اومده میخاستم ببینم باید چکاری انجام بدمشکوائیه شما با کد رهگیری ۱۴۰۲۲۲۰….۰۴۲ به پليس فتا تهران بزرگ ارسال شد. جزئیات بیشتر در سامانه ابلاغ.
    پس از رویت ابلاغیه مراجعه حضوری جهت پیگیری الزامی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.