آدرس دادسرای فرهنگ و رسانه

آدرس دادسرای فرهنگ و رسانه

نشانی دادسرای ناحیه ۳۵ فرهنگ و رسانه

خیابان مطهری  بین قائم مقام و بزرگراه مدرس  نبش کوچه گلریز  روبروی پست بانک

تلفن دادسرای ناحیه ۳۵ فرهنگ و رسانه : ۲-۸۸۳۲۸۹۸۰

جهت همراه داشتن وکیل در این دادسرا با شماره مستقیم وکیل ۰۹۲۱۰۴۴۳۹۲۶ تماس حاصل نمایید

صرفاً ​​​​​​​وکالت هنرمندان و ورزشکاران با تخفیف خواهد بود

همچنین می توانید سوالات خود را در ذیل این پست مطرح بفرمایید

مشاوره تلفنی و یا حضوری با هزینه خواهد بود

وکیل منفرد

39 دیدگاه دربارهٔ «آدرس دادسرای فرهنگ و رسانه»

  1. سلام و احترام.جدیدا سریالی به نام نیکان از شبکه ۳ در حال پخش هست که نام پسرانه نیکان روی شخصیت دختر داستان گذاشته شده،با توجه به استعلام ثبت احوال حدود ده هزار پسر تو این سرزمین نام نیکان و دارند.بسیاری از خودنواده ها معترض شدیم که چرا با روان پسرانمان به دلیل بی سوادی نویسنده و عوامل بازی شده.ولی هیچ کس جوابگو نبوده .باید چیکار کرد؟نیکان نامی کاملا پسرانه بوده و خانواده ها ناراحت هستن.

    1. سلام وقت بخیر برای شکایت از یک فیلم (خانواده شهید از فیلمی که درمورد شهید‌شون ساخته شده اعتراض دارند) به کجا باید اعتراض کرد؟! مثل شکایت عادی باید در دفتر قضایی انجام بشه؟!

  2. سلام
    من در سال ۱۳۹۶ اقدام به ثبت اختراع کردم و اظهارنامه اختراعم به ثبت رسید و در سال ۱۳۹۹ اختراعم ثبت شد .
    اکنون متوجه شدم یک شرکت تولیدی بزرگ نحصولی را تولید کرده که شباهت به اختراع من دارد ( تنها فرقش این است که ریموت کنترلی است ) و همان مشکلی را که اختراع من رفع میکرد , رفع میکند .
    آیا میتوانم نسبت به آن شکایت کنم و منع تولید و توزیع بگیرم ؟

  3. سلام. من سال ۱۳۹۲ قرارداد چاپ یازده کتاب را با ناشری منعقد کردیم. طبق یکی از بندها ناشر متعهد شد کتاب‌ها را دو ماه بعد از عقد قرارداد چاپ کند. سه کتاب اول با چهار ماه تاخیر چاپ شد. دو تا از کتاب‌ها با ۱۸ ماه تاخیر، دو تای بعدی با ۳۰ ماه تاخیر، سه تای بعدی با پنج سال تاخیر و آخری با هشت سال تاخیر چاپ شد.
    الان هم که تقاضای تجدید چاپ سه کتاب اول را که هفت سال از چاپ اولشان با تیراژ هزار نسخه گذشته دارم، به بهانه اینکه در انبار موجودی دارد از تجدید چاپ طفره می‌رود.
    آیا من می‌توانم بابت تاخیرها طلب خسارت کنم؟
    آیا می‌توانم به دلیل امتناع ناشر از تجدید چاپ از دادگاه تقاضای فسخ قرارداد را بکنم؟

  4. سلام خدمت آقای منفرد عزیز
    بزرگوار یکی از افتخارات من آشنایی با شما بوده و خیلی صبورانه و با درایت پرونده منو به سر انجام رسوندین
    وکیل حرفه ای و کار بلد
    وکیل پنجه طلا
    ممنونم واقعا

    1. سلام، بنده با ناشری قرارداد بستم ، البته این قرارداد با رابط انتشارات که عضو هیئت مدیره انتشارات هم هستند منعقد شده و امضای ناشر هم پای قرارداد چاپ شده، قرار به چاپ ۵۰۰ جلد با هزینه ناشر بوده که بنده هم موظف به خرید ۵۰ جلد از ایشون بودم و از فروش مابقی کتابها ده درصد به بنده تعلق میگرفت، الان بعد از یک سال قیمت ۵۵۰ تومان برای هر جلد رو تعیین کردن که بنده مخالفت کردم، چون انتشارات دیگه قیمت زیر ۳۰۰ تومان رو لحاظ می کنند، این کتاب برای مردم تالیف شده برای کمک به خانواده ها و والدین، در این شرایط اقتصادی ۵۵۰ تومان برای یک کتاب جایز نیست، بنده تقاضای فسخ قرارداد رو از طرف ناشر دارم اما ایشون نمیپذیرند و میگن عنوان کتاب رو تغییر بده و به به انتشارات جدید تا براتون فیپا و شابک بگیرند لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید، با تشکر

  5. اگر سایتی اینماد نداشته باشه، و تلفنی کالا بفروشد، حکمش چیست؟ آیا می توان از چنین سایتی شکایت کرد؟

  6. سلام بنده دوسال پیش به خاطر دوتا کتاب غیر مجاز صادق هدایت. تو دادسرا فرهنگ و رسانه دادگاهی شودم ۱۰۰میلیون وثیقه بردین و ۲شب اوین رفتم
    دادگاهی بعدش برای بنده حکم دادن ۳سال حبس بنده اعتراض کردم ولی دیروز حکمش آمد هیچ تغیری نکرد
    تو یه پرونده ۲۳نغر متهم هستند الان باید چی کار کنم؟

  7. سلام من یک قرارداد فیلمنامه با تهیه کننده دارم که بعد از چند سال هنوز دستمزد را پرداخت نکرده. آیا قرارداد من اعتبار قانونی داره که بر اساس آن شکایت کنم؟ با توجه به کم شدن ارزش ریال در این چند سال آیا میشه مبلغ بیشتری طلب کرد؟ ممنون

  8. سلام من یکسال قرارداد دارم با یه گروهی عکس وکلیپ قراربود واسم انجام بدن برای فیلم و طی این یکسال اگر فیلمی دارن من هم باشم و اگر به قرارشون پای بند نباشند چیکار باید انجام بدم؟

    1. سلام خسته نباشید بنده قرارداد موزیک بستم با شخصی سال ۹۵ ب مدت ۱ ساله ک البوم رو تحویل بنده بدن با کیفیت خوب به مبلغ ۳۵ میلیون تومان . ک تا ۱۴۰۰ امسال طول کشید تحویل بدن با کیفیت نامطلوب و الان خام موزیک هارو تحویل نمیدن . بنده میتونم شکایت کنم هم خسارت بگیرم طبق تورم و هم موزیک هارو

  9. سلام
    جناب وکیل اگر شخصی از کتاب من سرقت ادبی کرده باشه و بخشی از مطالب اون رو در سایتش منتشر کرده باشه و من از دادسرای شهر خودم اقدام کنم، دادگاه شکایتم در شهر من برگزار میشه یا شهر سکونت متهم؟
    راستش با چندتا وکیل مشورت کردم هرکسی یک چیزی میگه!

  10. سلام
    دادسرای فرهنگ رسانه فقط در تهران قرار داره؟ من در شهر دیگری هستم و میخواهم جهت سرقت ادبی از فردی شکایت کنم. اگر بخواهم از طریق این دادسرا اقدام کنم، حتما باید به تهران بیام؟

  11. سلام من یک نویسنده هستم در سازمان چاپ و نشر ایرا انتشاراتی ارسطو کتاب چاپ کردم الان صاحب اون سازمان اومده رمز پنل شخصی منو عوض کرده تا من نتانم وارد پنل مدیریتی سایتم بشم.
    لطفا تماس بگیرید.شماره تماس ۰۹۰۲۲۶

      1. سلام من یک نویسنده هستم.فردی با هتاکی و فحاشی در مورد کتاب چاپی بنده که مالک معنوی و حقیقیش هستم نوشته و در اینستاگرام پخش کرده و نشر اکاذیب کرده و تهمت جنسی به کتاب و مخاطبان کتاب زده.به چه اتهامی باید ازش شکایت کنم؟

  12. سلام اگر بخوام پرونده منو محرمانه انجام میدید؟ چون شغلم بازیگریه و پروندمم تازه از دادسرا رفته دادگاه و نیاز به حضور وکیل بی حاشیه دارم که با خبرگزاریها مصاحبه نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.